fel person i fel säng !?

Hejsan hejsan bloggen !

Mamma väckte mig imorse vid 10 tiden.
Fick hjälpa till lite här hemma eftersom att det bli mitt sommarjobb ( i år igen )
Jag är för kass & för lat för att leta sommarjobb själv. Hahah, så jag får stå ut med att hjälpa till hemma istället.

Men i alla fall, när mamma kom hem efter att hon gjort en brud-makeup i Eslöv (tror jag det va?) så åkte jag,mamma & Hampus till moster Cornelie, kusin Isa & pappa Jens :) va där en stund, Corre gjorde utbakade flätor på mamma som hon skulle ha när vi skulle iväg & se Sverige-Danmark matchen ( hos en svensk/dansk familj ) Haha !
Men i alla fall, när vi gick upp på åvanvåningen för att se Isa's nya rum så får Jens för sig att han ska se fall han klarar sitta i Isa's spjälsäng !  Haha, & tro mig det gick !   ahah, alla trodde dock att den skulle gå sönder, men nejdå den höll :)

Sen åkte vi hem för att fixa oss. Eftersom att det var Sverige-Dankmar & familjen vi skulle till är Svensk/Dansk så ville vi retas lite. Så jag, min mamma & min bror hade varsin Sverigeflagga på kinden & mamma & jag målade naglarna gula & blåa ! :) hahah. Men jag var dock den ändå som inte tog på mig en sverige tröja. Det fick bli ett vanligt gult linne & en gul topp ovanför !  (Y)

Ha det bäst !
puss & kram Emilia <3




Här har ni då bild-beviset ! AHAHAHA :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0