Hyrfilm, bio & sims 3 :P<3

Hejhej !

Ursääkta för så dålig uppdatering dom senaste dagarna ! Har bara inte oorkat =)
men nu är jag ju häär ! :D<3

I alla fall, idag vaknade jag brevid emy sötnos =)
vi bestämde oss för att sticka in till stan & kolla på bio ! :)
Stressade hem som en idiot för att hinna fixa mig innan bussen gick, annars hade vi fått vänta i 1.30min tills nästa buss gick ! & då var filmen sluut ! :P

Jag han, ta på mig, sminka mig & fixa hååret på 10MINUTER :O
jag är helt chokad, jag hittade inte ens mina klääder. HAhaha, <3
Vi såg i alla fall HANNA MONTANA, THE MOVIE !
jag vet, lite geekie men den var jäävligt bra. & som vanligt sitter vi & gråter & gråter .
Tårarna tog ju förfan aldrig sluut ! :O
Samma igår, vi hyrde I TAKET LYSER STJÄRNORNA !
herre guud, grät nog från halva filmen & till slutet .. nej inte riktigt men näästan.
Men riiktigt bra filmer båda två, värda att se.

SPECIELT  I TAKET LYSER STJÄRNORNA !
 <33



Kom fram till att jag också blir lite sugen på att köpa THE SIMS 3 nu, haha . <3 alla har ju det .. och alla som har det påstår att det är ett riktigt bra spel. Men jag har verkligen inte råd med det just nu. Är rent ut sagt pank.

Men jaja, that's life.
Ni får ha det så jävla bra, (ska försöka skriva imorron)
pusspusspuss <3 '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0