Nya jeans & god mat, vilken söndag ! :)

Hej bloggen, :)

Idag är det söndag den 7/6, vilket betyder att min farfar fyller 67 år :)
GRATTIS FARFAR ! :D<3

Nu om någon timmme ska vi först lämna bror på kalas sen ska mamma, pappa & jag hämta mina jeans på GinaTricot, efter det sticker vi till entre tror jag?
Lite senare ikväll blir det käka middag på resturang. Hela familjen & farmor & farfar, :)
Men farfar vet inget, hihi <3

jaa ? ni får bilder på mina nya jeans lite senare eller imorgon ?

Ha det bäst !
puss & kram     emilia :)<3





Kommentarer
Postat av: sannie

grattis till farfar din!! :)

och hoppas ni får en fin dag! :)

även om vädret suger getballe! :) öhöhö

2009-06-07 @ 13:53:23
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0