Seg dag !

Hejhej,

seg dag idag jaao !
Först vandring från skolan, till ngn jävla mosse borta vid mig! ;O
skiitlångt, fick dock sluta tidigare än alla andra :) häärligt hääärligt !
Gick hem vid 11.20 & var hemma 12.00 :)
hahah, typ bara chillade.
Sen kom brorsan hem, så kollade vi tv & käkade nudlar.
Sen somnade jag på soffan (Y) riktigt skönt.
Sen typ jaa .. bara tatt det lugnt,

nu skulle jag typ så fixa mina naglar & sånt. Så ser jag att dett fattas naglar. (man har ju sånna nummer bak på lösnaglarna , && det fattas jätte många nummer :S )
så lite missnöjd är jag allt. nu sitter jag här & försöker fila till en 8 så den kan bli nogerlunda lik en 6a :O
dryyygt jaao !


Imorron är det chill dag i skolan.
08.20-08-50 " Mentorstid"
09.00-10.15  Teater, (ska se 9ornas teater då alltså ;))
10.15-10.35  Rast
10.35-11.00 "Mentorstid & tårta (för våran klass vann någon sån tävling på en tema dag så får vi tårta)
11.00-11.45 Lunch
(eller så var det tårta efter lunchen? minns ej :S )
11.45-13.45  Bad

Sen hem :)<3  kanske trärffa emy & bara mysa  :)

pusspusspuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0