Shopping med aldra bästa vän <3

Hejsan gott folk !

skola idag som vanligt, super härligt att den snart är öööver, läängtar <3
I alla fall, imorgon blir det shopping med aldra bästa vän Emy <3
myysigt,  ska köpa;
 ett par bruna gladiatorskor (rommarskor) eller vad ni nu kallar det? har redan ett par i svarta.
Ett par shorts, vet ej fall jag ska ha jeansshorts eller vanliga svarta `? :S
En bh, :)
En fin tröja(topp) eller ett fint linne?
& ett par örhängen :)<3



Här har ni vad jag ska köpa (: , tyvärr hittade jag ingen fin topp elr ngt fint linne på internet :(
men tar bild på vad jag köpt imorgon.

++++ jag ska köpa minneskort till telefonen :P<3


sen ska jag ääven sola med emy , torsdag & tisdag. Måste vara brun & fin till skolavslutningen (12/6)
Guuhd, det ska bli så skönt, :D<3


Ha det bäst allihoop!
Puss  & kram <3

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Fina saker ! :)

2009-06-03 @ 16:36:24
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Har ni hört låten Robert Pattinson - Let me sign? Jag älskar den fast den är för kort&lite udda.. Vad tycker ni? http://sandratjulins.blogg.se/2009/june/robert-pattinson-let-me-sign.html#comment

2009-06-03 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0