Snart sluut ! :D

Hejj bloggen ! :D<3

Idag är det tisdag vilket betyder att vi slutar om 3 dagar !!! :D giss om jag längtar ?
Sorry för att jag inte uppdaterade igår men hade värkligen ingen ork !
Var i alla fall hos min moster & kusin om ni vill veta :) mysigt, <3

Idag var det skola som vanlig, sissta "riktiga" dagen. Fasst den var ju inte riktigt riktigt egentligen :P<3
men ja, imorgon blir det vandring med alla 7or :O
kommer dööö, riktigt tråkigt ! :S

Har mobilen med mig, så det är bara till att sms:a om det är ngt ! :)
Alla ska typ ha med sig sina hundar, men eftersom att det ska bli regn tar jag inte med mig Tyson för han kommer frysa ihjäl med sin lilla kropp :P & elvis kommer bara vara så jävla jobbig om jag tar med honom. Så jag kommer förmodligen utan hund !


Ha det bääst!
pusspusspuss <3


jag ! (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0